1

haha ååååå Puff har tappat sin första tand!!
(älskar att jag skriver det här, nu har jag nog nått min gräns!!)

tog mig till mässan efter jobbet iaf, kom timman innan stängning och köpte mig en massa massa ben till hundarna samt ett super tjusigt halsband till pepsi (hon är värd det som ingen annan). sen vart det även en sån där pumi-kam som jag nu då måste ha!

jag tittade på stora scenen och tänkte att kanske, kanske är det jag och puff som dansar där nästa år. nej nej, vi har inte bråttom alls :) neje!!

ja men vaddå han kan bara backa bakåt redan (tydligen en pumi-grej), sitta, ligga och backa liggandes...! bästa puffisen, så jävla mycket krut i denna lilla och han e så jäkla rolig att jobba med!! ibland glömmer jag ärligt talat bort att han är valp (men bara för ett litet litet tag, sen kommer allt bitande och hoppande. En ungersk flygande ekorre är vad han är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0