HBJ

är för övrigt helt tömd på energi idag. Spelar ingen roll vad jag trycker i mig, lika seg för det. Vart lite för många öl igår på HBJ där Royal Republic inte kom upp på scen. istället vart det en grym engelsk man och bandit metalizer.

tack till tjejen på bussen som frågade om jag var okej och om jag visste vart jag skulle gå av. jag var inte så full i bollen men ändå, förgyller min dag när man ser snälla människor. människor som har omtanke och som vågar kliva fram! vi skojade lite om att hon också hade vart med om samma sak, been there done that lixom! Hur som helst, tack alla snälla människor och tack siri för kvällen!

Ingen hundmässa för mig i år, känns förjävligt. istället ska jag jobba, vilket jag måste.. men ett måste är också att gå på hundmässan! kommer gå runt med ångest imorn på jobbet, det är säkert.

en härlig dusch nu sen puff, pepsi och jag i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0