if you have to kill me use the tommy-gun babe

vi har sovit borta inatt, hos siri i tyresö. Puff har fått massa träning och pepsi fick simma idag igen. räknade ut (egentligen inte en sån svår beräkning!) att jag besöker hundhälsan 3 gg i veckan i snitt! ojoj, när tränade jag sist undrar jag?

ikväll är det Harry B James som gäller! Överraskande så är det bandit fest där ikväll och royal republic ska spela! Kommer bli grryymt!!

bakomatkortet har kommit hem också, undrar hur mycket pengar jag sparat på att ha tappat bort det! kanske e bra att göra de ibland? hehe


Kommentarer
Postat av: mLi

Zebban simmade också idag, när var ni där? :)

2010-12-16 @ 19:35:20
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0