Signerat och klart!

HAN ÄR MIN!!!! :D
(ja halft iaf, min foderhund!)

Åkte iväg till Haninge Hundhälsa i förmiddags med snälla farfar för att hämta foder till pojken. Sedan droppade vi av det här hemma, plockade med oss båda hundarna (kul det känns att säga så!) och åkte iväg tillbaka till hundhälsan för sim, laser-behandling och påskrivning av kontrakt!

Jag och Camilla pratade om allt som fattades att prata om kring kontraktet och så att allt var glasklart kring hur detta nu ska gå till! Känns helt otroligt att få ha denna lilla valp och att jag fått denna otroliga möjlighet! Varje gång jag är ute och går med han så känner jag verkligen lycka, jag är så glad. Som jag gått och väntat och önskat och nu är han här!

Pepsi fick simma och efter det en laserbehandling av vår underbara sjukgymnast charlotte på haninge hundhälsa. laser behandlingen sattes på hennes högra framben där artrosen är värst och där hon mest haltar. förhoppningsvis kommer hon nu att halta ännu mer i början, jo för det är då man vet att man träffat rätt punkt med behandlingen! sedan hoppas vi ju självklart på att detta kommer att ta bort hennes smärta (hoppas och hoppas och hoppas... känns som att det är det enda man gör, när ska något visa resultat? har börjat förlora hoppet och det känns inge vidare)


Faaaan va kul det ska bli nu rent ut sagt! ååå va vi ska träna och ha det bra! Pepsi tycker detta är rätt kul också faktiskt, att ha en till kompis med sig på varje promenad! Känns bra det! :)


nu är båda helt utslagna efter morgonens besök!


Kommentarer
Postat av: Anna, lyra och baloo

grattis till din lilla puff! vad söt han verkar.

2010-12-04 @ 15:21:30
Postat av: MLI och Zeb

Åh så roligt! Så glad jag blir för din skull!!! :D

Heja :)

2010-12-04 @ 15:31:34
URL: http://Rackarunge.se
Postat av: Heidi

Grattis!!!

2010-12-04 @ 15:50:12
URL: http://heeeidi.blogg.se/
Postat av: Nattie

Åh jisses va kul danni! Förstår att du är överlycklig:) jag vill träffa honom snart! Han ser så sööt ut! Kram

2010-12-05 @ 09:21:09
URL: http://Cavaliertok.Wordpress .com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0