debut!

idag var det då årets halloween cup (tävling i lydnad) på tyresö bk och carros debut i klass 1!
sist jag tävlade på halloween cup var 2 år sen (om jag inte missminner mig) så det kändes kul att vara tillbaka, tillbaka på tävlings planen överhuvudtaget!! jag var inte alls så nervös (vilket jag förvånades över) utan jag gick in med glädje och full av spänning!

det var riktigt många som tävlade och vi var andra startande! kändes skönt.
resultatet då- jo nej det gick inge vidare bra. för att vara carros första tävling så tyckte jag ändå hon var duktig. det var en hel del störning runt omkring och det har vi inte alls tränat mycket på, så hon var inte alls så fokuserad vilket ledde till mindre bra betyg.

vår första tävling tillsammans är iaf avklarad men vi tränar med glädje tills nästa tävling! (jo jag är mer en sån typ som tränar bäst när det är press). Carro är en otroligt rolig hund att träna med!
Tusen tusen tusen tack Anne för att jag får låna denna tuffa ärta!

Massa att planera nu inför veckan. fullbokat överallt hela veckan så jag kommer vara jävligt off! (en vecka som även kosta en jävla massa pengar...gosh)

tack och hej!




Kommentarer
Postat av: mLi

Fin bild på dig & Carro! :D... Joo de där med 4Leg check är relativt få som vet om tydligen men de är jäkligt coolt. Den mäter belastningen typ tre olika ggr under några sek. Cool! Jag ska inte tillbaka förens till våren om det håller. Men ska tillbaka om de blir knas eller om de blir dåligt igen... Men jag kan ABSOLUT vara chafför åt dig och följa med om du skulle vilja :).



Jo jag vet ju hur de känns alltsammans! Zebban får ju inte ens äta smärtstillande så när jag fick höra om Stefan så vart ja tokglad! Annars hade det nog blitt kortison ½ år och låta han vara glad och lycklig den perioden och sen inte göra mera... Men just nu är de bra! Han naggar en hel del på tassarna iofs som brukar tyda på smärta säger de ju, men han haltar inte. Veckan som kommer har jag fullt upp, jobbar 7dagar på raken! Sen umeå tre dagar. Men veckan efter kanske går. ;).



Uscha för att söka jobb. Är tacksam för att jag har jobb på ica även om jag är totalt less på det. Vart där sen 2005! Då började jag sommarjobba där...

Massa kramar till er



2010-11-07 @ 22:22:26
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Mimmmmí

Kul att ni har tävlat! Hoppas nästa tävling går bättre :)



spännande med tatuering! Vart ska den sitta? :D

2010-11-08 @ 12:05:21
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Anna&Trion

Fin bild! Grattis till debuten ;) Jag tävlade också halloweencup i helgen, fast jag visste inte att det var det :p Trodde jag bara tävlade lydnad jag, haha!

2010-11-08 @ 23:22:07
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0