min första



då har man avklarat sin första tatuering!
gjordes idag kl 12:00 på hous of pain i hökarängen och jag är inget annat än supersuper nöjd! Tatueringen gjordes av Vicky, en supercool tjej som jag säkerligen kommer att återkomma till fler gånger! Hon hade lixom schysst stil på ämnet tatueringar.

det finns såklart en stor fin anledning till tatueringen och ni som känner mig kan nog gissa att tatueringen ska representera pepsi, min hund. nu kommer hon alltid att finnas med mig (mer fysiskt) och jag kommer att titta på tatueringen under hela mitt liv och bli glad. Hon kommer att finnas med mig vart jag än går.
Pepsi är idag anledningen till nästan allt jag har, mitt intresse, mina vänner, mina utbildningar och nu även min tatuering! jag har så mycket att tacka henne för och jag är skyldig henne allt jag kan ge.
känslan är stor för tatueringen, den betyder mycket för mig och det känns så rätt. att den finns där den sitter och att det är pepsis tassar (fast i minskat format).

den är perfekt, som du.

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Men Danni!! Hur gick det här till?! Åååå va underbart, såå fint! Pepsi for ever* Ja vill oxå, ja måste oxå! Har tänkt på det många ggr och är för feeg, haha.. men vadå, man kanske vågar? Men ja hade ingen aning om att du hade planer på det, har du planerat det länge? Jättefint :D Kramar

2010-11-12 @ 21:23:18
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Mårdhi-oo

Fy tusan vad tjusigt de blev Olsson :D

2010-11-12 @ 22:30:39
Postat av: Anna&Trion

Åh! SNYGG! O va härligt med en så personlig tatuering... lovely! Är det Pepsis tassar på ritigt? Inte bara symboliskt?



Hur som helst - kanonbra idé! Någon man aldrig någonsin kommer att tröttna på! =)

2010-11-13 @ 01:43:54
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Mimmmmí

aww, jag gillar din beskrivning att du har pepsi att tacka för nästan allt. Så känner jag för benjy också.



vi har fantastiska hundar vi! =)<3

2010-11-13 @ 12:31:45
URL: http://laekenois.wordpress.com
Postat av: Linnea & gänget

Nej vad snygg tatuering! :D

2010-11-15 @ 19:08:03
URL: http://bootcampdogs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0