vadjaggjortidag-blogg

nog det värsta som finns just nu är ordet (och innebörden av pengar). Fick min lön idag såsom många andra och jag fick inte alls den summan jag räknat ut jag skulle få. ett rent helvette.. hur länge till klarar jag det här? Bara pepsis simning kostade mig 2100 (för 10 ggr), vaaarfööör kostar det så satans mycket!? fattar inte.
gaaaah!

nåväl. var ute igår med sofia och sofia, tog en öl och snackade massa.. vart lite dans där också. uppvisningen idag på mässan gick toppen, pepsi fick sitta bakom och vila men rex körde på! super duktig var han. vi laddar om igen inför lördag då vi ska upp på scen igen.

vad har jag mer gjort... (hatar att skriva vad jag har gjort idag-blogg, men kändes som att det behövdes)

JO
Jag har sökt på komvux! Ska plugga upp matte B och Engelska B på distans! hur det går får vi se men det är jävligt duktigt av mig måste jag säga! Eftersom att jag inte vet vad jag vill hålla på med är väl det en bra bit på vägen lixom.

Middag med lite vänner ikväll! Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0