äkta

igår handlade jag en skinn jacka, en av äkta vara. alltid vart och kommer alltid att vara emot sådant.. ändå går jag och köper en. vet inte om jag ångrar det, kanske lämnar tillbaka den. men, med i köpet köpte jag faktiskt en mustach för att jämna ut lite. så nu har jag både ett rosa band och en mustach på jackan. sen älskar jag skinn jackor och dem som inte är "äkta" håller max ett år sen blir dem förstörda på ett eller annat vis.. men faan, jag vet ej om det är värt det.

hur som helst, nu ska jag in till stan och köpa en till jacka. jo skinn jackan var lite impuls.. nu ska det bli en fjällräven så man håller sig varm i vinter. (har jag råd med detta tro??) medans jag endå (faan vad jag har svårt med endå, ändå, enda, ända. vilket stämmer!!!!???) är i stan så passar jag självklart på att söka mer jobb... och träffa sofia och ev rida häst!

todieeluee



Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

många skor är ju gjorda av skin också. Kuddarna är fyllda med dun... det är svårt att undvika djuren.



Å det är bättre att det håller i massor av år än att du ska köpa nya jackor varje år. Så du sparar faktiskt på eknomin å miljön!

2010-10-27 @ 10:56:25
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0