Deniz 6 år








igår var det livat i lokalen på vattumannens gata i brandbergen. min lilla syster fyllde 6 år! kan inte förstå att det var så länge sen hon föddes... hon e lixom fortfarande en liten för mig. nästa år börjar hon 1:an... sen går det bara ut  för kan jag tänka mig.

jag mådde helt kasst igår, iaf till en början. framåt eftermiddagen kände jag mig bättre. drack vin med sofia hemma hos siri igår kväll och det måste vart ngt fuffens med den, gammalt eller nått, för jag spydde som en gris både fredagen och lördagen. fick inte behålla något i magen.

nu känns det mycket bättre.

min present till deniz är att hon ska få börja på teater/dans någonstans, antingen i stan eller nära här. hon blev mycket glad! all denna fantasi och sprallighet ska få komma till nytta tänkte jag :) Deniz e så duktig på så mycket och hon har världens energi!

nu e de mycket gnäll här hemma från barn så jag ska nog bege mig ut. handen å söka jobb vore något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0