farfar







med en sista tuch av sommar
så kändes det när jag och farfar tillsammans med pepsi gick över den stora ängen bakom farfars hus. det kändes lite varmt och mysigt, var härligt. fick god mat hos farfar och massa prat, tyckte jag och pepsi om.

många klagar över kylan och visst det gör jag också. men med lite mer kläder på mig så tycker jag att snön gärna får komma nu. inte för pepsis del (då ska den inte komma alls), men lite granna för min. ska bli kul med snö och det får gärna bli lika mycket som förra året!! :)

verkar som att de flesta av er har hittat hit nu, bra det, fortsätt så.
nu ska jag massera och stretcha pepsi sen kanske ta mig en kopp te. imorn ska Carro tränas (hunden) och då krävs en hel del energi från min sida så inga mardrömmar inatt tack!!


Over and Out
oljis

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Va mysigt hos din farfar! Gulligt hus :) Fina bilder :)

Jobbigt det lät med mardrömmarna! Ush va läskigt.. kändes inte riktigt som vi hann prata klart idag, får boka in en ny träff snart igen tycker ja :)

Kramar på dig! (Och på fina Pepsi)

2010-10-23 @ 01:24:24
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0