four



jag har som vissa av er kanske märkt gjort mina egna kläder ibland, eller stylat upp dem kanske man ska säga istället.

jag tar lixom det jag hittar i garderoben min och igår fann jag ett vanligt tråkigt vitt linne och en trasig + för liten bh. jo det stämmer, en bh. dekorationen som ni ser på tröjan är bh-banden på sidan som jag klippt av och fixat, gjorda i nät! alltså, det ni ser under nätet är min bh! kul idé va!! Passar skit bra till min kjol och kavaj, lite extra stil på det hela lixom.

idag har jag sökt jobb, 4 st i handen centrum. lämnade in cv'n bara, vissa lät intresserade utav mig. Hoppas att någon hör av sig!! jo för som det ser ut som nu (och kommer göra) så jobbar jag endast som extra personal på djurmagazinet i tyresö, får inte många dagar framöver heller så jag måste söka stenhårt nu.


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

awesome danni! :) Kul att göra sina egna kläder. själv har jag ingen fantasi och är för dålig på att sy!



men jag gillart!



lycka till med jobben också!

2010-10-25 @ 23:01:10
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nä man ska ju göra en tatuering man vill ha hehe ;)

2010-10-26 @ 00:57:23
Postat av: Nattie

Fan va coolt linnet blev :) Kanske designer är ngt för dig Danni? Kram

2010-10-26 @ 07:49:12
URL: http://cavaliertok.wordpress.com
Postat av: mLi

Snyggt! Duktig du är :D

2010-10-27 @ 20:51:45
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0