mardrömmar igen

död man i kista, plockar ut honom för att duscha av honom, hans blod rinner ur honom och han får inget kvar. orsak till död var okänt men han hade ett hål rakt in till kroppen på höger sida, samt ett likadant på vänster ben, hans ansikte var totalt krossat och hade varken skinn eller muskler. på något sätt levde han fortfarande och sa att han skulle döda oss (min familj var i samma lägenhet).

jag får fan ingen ordentlig sömn längre, 3:e mardrömmen i rad denna vecka.. vad är det här. många drömtydningar säger att när man drömmer med något som har med döden att göra så lämnar man något bakom sig. jag har mycket att lämna bakom mig just nu och det är just det jag försöker göra dag ut och dag in. hoppas att mardrömmen kanske var ett bra tecken då. 

undrar vad freud hade sagt om detta dock!

snart åker jag hem till farfar med pepsi!

Kommentarer
Postat av: dannio

har du någon fin bok du har läst på sistone som du kan tipsa om såhär till höstmörkret? :)

2010-10-21 @ 19:03:20
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: Mimmmmí

ursh inge kul med mardrömmar! :S



å mysigt å åka ut till farfar, fint hus bor han i!

2010-10-25 @ 01:24:09
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0