pink



efter två blekningar och en färgning är min hårbotten lagom ömm! bilden visar inte mycket men jag är rosa i min hårbotten, som lixom fadear ut i min blonda färg så det är inget extremt! det trodde jag dock att det skulle bli när dem tog fram en burk med tuggummi-rosa färg i och sa att jag skulle ha denna i håret!

det hela tog iaf 4 timmar och imorn ska det klippas på scen framför hårfrissörer, det är nämligen en visning av oss (vad dem har gjort med vårt hår) och det hela ska ge inspiration för deras kunder - alltså hårfrissörerna.

jag fick bestämma att håret inte skulle klippas så mycket, utan endast några cm. låter väl bra?

och juste! dem tyckte om min sidecut och färgade den i rosa nyanser också, naajs!


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

nice du!!! =D

2010-10-28 @ 20:56:03
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0