aameeen!!

jag har haft 0 tid att blogga, har inte vart vid datan på en vecka snart tror jag. använt mobilen för det mesta och där kan jag ej blogga. svårt att skaffa sig tid till detta nu känner jag..

men nu sitter jag här och lär väl göra en sån där "update"!

jag fyllde ju år igår (tack!) men firades ordentligt i lördags. bästa bästa vännerna kom hit och jag hade gjort svamptoast till dem samt bjöd på gott vin. uppskattat som fan, kul!

jag fick så sjuka presenter, heelt galna! Jag ska bland annat få hoppa fallskärm(!!!?????!!!?!?) och testa på dykning!! Som sagt helt crazy och jag är så jävla glad, så jävla glad.

matt från england har vart här också och vi har hittat på en massa, bla vart på skansen.

här är lite bilder, blandat!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0