hundträning och bilkörning!

det har bestämts att onsdagar är träningsdagar på tyresö bk (på den lilla plogade planen som finns). Och idag var första träningen. Puff har inte vart nere på klubben så mycket så alla hundar som kommer då och då är fortfarande ett mysterium för honom, detsamma med alla människor. men jag tycker att han gjorde ett bra jobb ifrån sig idag! Samtidigt som vår träning så kom en annan träningsgrupp med massa folk och hundar. Vi slog oss samman och tränade mängder av kontakt-träningar! Toppenträning för Puffsson och så bra att vi alla ses nästa onsdag igen. Bra med träningsdagar tycker jag!

för att komma till andra ordet i rubriken så körde jag för första gången i hela mitt liv bil idag!! Läskigt och spännande men jag gjorde det! hjärtat satt verkligen i halsen, jag var livrädd haha! Med Tina och Sofia som instruktörer så klarade jag mig jätte fint! Så nu farfar(!) får vi sätta igång faktiskt, detta var ju kul!

Liten film på Puff när han tränar freestyylaa (maka maka phone!):



Och så ett klipp från min finfina körning (farfar kolla noga!):


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Meen va duktig han är lilla Puffen :D Nästa onsdag, då ska vi med! Och så ses vi ju idag, kul :)

2011-02-17 @ 10:17:52
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Karro och King :)

Och kul med körningen såklart, men det skrev ja ju redan på fb ;) Men vadå körde med Tina och Sofia..hmm..?

2011-02-17 @ 10:18:55
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Julia

Åh, vad kul med onsdagsträningar! Får man kika förbi med collien? Vilken tid brukar ni träna?

2011-02-18 @ 01:13:03
Postat av: Michelle

Asbra med de där träningarna , ska försöka komma lite jag med! Som du säger, nyttigt att träna med så mycket störning av andra hundar!

Härligt att du börjat köra :D

2011-02-20 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0