Konstfack*


funderar starkt på att söka in till konstfack. det är en skola för konstnärer kan man väl säga! Att definera konstnär för mig är enkelt, ni tänker er nog typ Van Gogh, Da vinci eller nått. Det handlar bara om en sak och det är att vara kreativ i det man gör och att ha hjärta för det! Att skapa en konst! Och där har man hur mycket fritt rum som helst, vad som helst är konst! Vare sig det handlar om att måla/skissa/rita eller bygga något. Jag anser mig själv vara väldigt kreativ och skulle säkert om jag hade tillgång till de materialen kunna göra något större än vad jag idag kan.

Men jag vet inte om det är rätt väg för mig att gå, och vem vet det? man får väl testa sig fram. jag orkar inte längre tänka på "vad jag ska bli när jag blir stor", för jag kommer inte på det nu och jag tänker inte vänta tills jag får ett svar heller. Man finner väl erfarenhet i allt man gör! Hittar nya vägar och intressen i livet.

Jo, får en skön känsla i kroppen när jag tänker så. Känns inte lika stressat då. Det kommer bli bra, om man bara gör det man vill med livet (med sunt förnuft såklart men också gärna lite impulsivitet!)

Nu ska jag fortsätta på min skiss... Min hemsida kommer förhoppningsvis innehålla lite utav mina små verk. (Få inte för höga förhoppningar nu)

Trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0