Oo

jag har fått förfrågan om att ännu en gång vara med som hårmodell för wearhouse (tigi, fudge bla). men jag vet inte riktigt om jag vågar denna gång. jag menar, jag har rakat av halva mitt hår och dem gör oftast freakade frillor på en. tänk om dem beslutar sig för att raka av mig allt!? självklart har jag en viss talan men går man med på att vara modell för dem så måste man våga.

nja... får ta en funderare. men visst är det kul att modella! snygga kläder, smink och så håret (om man blir nöjd med det då..). älskart!

underbara vårkänslor i luften idag! älskar det! ska strax iväg till hundsimmet och det blir en lång härlig promenad dit med hundarna. naaajs



Kommentarer
Postat av: Sara

Gulle dig* som kommenterar i bloggen min!

2011-02-02 @ 19:33:16
URL: http://saravictorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0