southampton

vi har vart pa rugbymatch, eastlee vs (mins ej vad dem andra hette men dem vann iaf, vi hejade ej pa dem nej). En riktig blodig kamp vart det, ett brutet ben, en bruten nacke och en massa blod. Och sa sjalvklart en massa ol! mer ol vart det sen inne i klubbhuset dar england motte frankrike pa tvn. massa skrik och... mera ol. England vann och vi akte tillbaka till hotellet glada. Jo for det klart jag hejar pa england om det inte ar sverige som spelar!
har inte vart och shoppat loss pa river island annu men jag har tagit min dominos pizza och druckigt mina lattar, mumma!
saknar ihjal mig efter mina hundar dar hemma... hoppas puff skoter sig!
nu ska vi snart dra ivag (hoppas jag) till storsta shoppingcentret i hela sodra england. annu mer mumma!
bilder kommer att komma upp sen, massa bilder! aker hem imorn med 8 flyget, hemma vid 2 om flyget och bussresan till centralen gar som det ska. pa onsdag ar det kryssniiing yeeaaah!!!

hoppas ni haft en trevlig helg!
over and out

Kommentarer
Postat av: mimmi

shiit bruten nacke? Allvarliga saker. Men kul att du har roligt iaf! :)

om du längtar efter hundarna efter en vecka tänk dig vad jagkänner haha.



Å jag älskar puffs bögiga polotröja. den är ju awesome. Å Snart får jag träffa mr lillkrull. å dig såklart :)12 dagar kvar nu

2011-03-01 @ 06:25:34
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter ju trevligt!!! Iofs rätt läskigt med en bruten nacke??



Hoppas du får kul på kryssningen ;) puss påååre ööölj

2011-03-02 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0