titthålsoperation

yeeey nu är datan återställd och det trådlösa nätverket fungerar. känns lite som en helt ny data!

vi kom just hem från sjukgymnasten charlotte efter ännu en laserbehandling på pepsi. vi pratar om vidare alternativ såsom titthålsoperation. Genom detta kan man ta bort "skräp" som ligger vid inflammationen i leden. Jag hoppas verkligen jag kan få hjälp med detta från försäkringen, vi har ingen jätte bra försäkring faktiskt och kan inte byta heller... så det suger ju. Hörde siffran 10 000 för detta med titthålsoperation.. gaaash

annars är det simning och laserbehandling samt smärtstillande som vi kör med nu, kortisoninjektion är sista alternativet. jag oroar mig för pepsis lever... hon har spytt lite till och från på senaste tiden. väldigt hängig har hon också vart.

pepsi är inte jätte gammal, hon skulle lika gärna kunna bli 10-12 år! och det är mitt mål, att hon ska slippa denna smärta. halta kommer hon alltid göra men att minska den vill vi.

håll lite tummar för oss snälla..tack


Kommentarer
Postat av: Nattie

Jag håller verkligen alla tummar för Pepsi! Du gör verkligen ALLT du kan för att Pepsi skall må bra! Kram

2011-02-01 @ 21:28:05
URL: http://www.cavaliertok.wordpress.com
Postat av: mimmi

aww, Pepsan då! titthål låter dyrt, men hur stor chans är det att hon blir frisk efter det? hoppas du får hjälp med försäkringen, det är inte lite pengar. Stackars dig och Peps, fan vad jobbigt det är. lider med dig.



hoppas att allt ordnar sig för er! håller alla tummar å tår, stor kram!

2011-02-05 @ 03:24:08
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Louise

Att hon spyr kan bero på smärtstillandet hon äter och ska avbrytas, vilket det står i bipacksedeln. Kolla upp det.

2011-02-13 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0