utställning



the one and only - mr puffsson


hmm videoblogg kanske inte va sådär jätte poppis dååå?? ni kan väl iaf stödja mig lite å kommentera!  säg att de va dåligt och fult om ni tycker det! bara det syns att jag fick lite kommentarer, haha.

jobbade idag iaf och ska få jobba imorgon med. skönt å jobba, man fokuserar lixom på en sak och slipper tänka på så mycket annat. dessutom är mitt jobb på djurmagazinet så jävla awesome det kan bli!

puff ska ställas ut på lördag i sollentuna (tror jag att det var). Hur som helst så är det uppfödaren Camilla som ska ställa, jag kan 0 om det där men jag tänkte följa med och passa på att träna puffen bland hundar och folk. Nu ska han badas och imorn klippas, han får stanna på hundsimmet hos camilla hela dagen eftersom jag jobbar. hoppas det går bra det! Han älskar ju sina pumikompisar! :)

nu fick jag plötsligt en massa att göra
hejhej

Kommentarer
Postat av: Nattie

Åh va kul med videoblogg! Förresten vi kanske ses på lördag i Sollentuna, jag ska också ställa ut :) Hoppas det går bra för sööööta Puff! Kram

2011-02-09 @ 22:07:52
URL: http://cavaliertok.wordpress.com
Postat av: Farfar

Det är i alla fall kul att se Puffs senaste trix, så här från Portugal. Och en lite vink av Pepsi oxå. Tack för detta...

2011-02-09 @ 22:51:20
Postat av: Julia

Lycka till på utställningen!

2011-02-11 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0