Lady T

Tina är hemma efter 4 långa månader i teneriffa och idag fick jag se den glada pricken! Tina är den positivaste människa jag vet och när man är med henne kan man inte bli annat än glad. Önskar jag vore mer som henne, hon är en idol helt klart!

Vi gick med hundarna över hundängen (bredvid -hundängen är full av 1m snö), käkade svingod pizza och cola, kikade på film och på väg hem lyssnade vi på "lär sig spanska-nybörjare" i bilen. Tina tog lixom med sig teneriffa hem!

Tänkte fortsätta rita lite här, kolkritor e kul


England London Eye 2009
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

och tina! saknar henne och dig!



puff e sa otroligt soot.Jag dooor!

kul o fa se nyarsbilder oxo!:)



kram!

2011-01-13 @ 10:23:00
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0