T

#fixar med kommande hemsidan (om den någonsin kommer upp), någon som vet ett bra galleri med html koder som jag kan klistra in!?

#sitter också å käkar bulgur... det går faktiskt ner med lite grönsaker i samt salt, curry och chilisås! annars tycker jag att det är ett hemskt smaklös påfund. Jag är en sån som inte kan käka om det inte är gott, riktigt gott. Inte som den där Anna Anka som påstår att mat inte ska vara gott, det är bara bränsle tycker hon!

#visste inte att man skulle bli fattig av att börja plugga.. alla dessa böcker man ska införskaffa sig. hade jag vetat det innan hade blocket vart toppen men jag ska ha dem imorn! hejdå pengar hej böcker...

BILD PÅ PUFFSON KOMMERRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0