föff

kom in en kille med varghund idag (varg korsat med hund, just denna fanns det bara 5 av i sverige), helt jävla underbart utseende. Hon såg ut och kändes verkligen som en varg. Totalmysigt!
Å andra sidan
hur idijotiskt är inte detta? Korsa en varg med hund och sen låta dem leva i samhället?? Det blir ingen hund, det blir en varg för fan! Säger inte det sig självt? Just denna kille som hade varghunden forskade på dem och var hundpsykolog själv och visst då kanske det på något sätt fungerar. Han arbetade med hunden varje dag, hela tiden. Men den befann sig lixom i Tyresö Centrum...läskigt tycker jag.
Jag är lvertygad om att dessa hundar kommer att hamna i fel händer. Och då blir det inte kul. Det är inte som att ha en liten pitbull eller en staff, det är en varg!! Så jävla mycket hund du bara kan tänka dig. Får rysningar i kroppen när jag tänker på vad som skulle kunna hända...detta är verkligen inget att leka med..och det sa han också.
är sjuuuukkt trött nu, var på studentskiva igår och jobbat hela dagen idag. Men jag klarade det galant! skööönt å soov.
natt*

Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

jag vet vilken kille du menar. Den varghunden är helt fantastisk! Så otroligt vacker.



Men som sagt, i fel händer kan det nog bli farligt. Men det finns ju inte så många i sverige så.

2011-03-26 @ 01:48:42
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0