Gaahh...

...nu är jag sådär stressad igen.. andas...andas...en sak i tageeet
Helgen är typ fullproppad med grejer, jo visst e det kul men jag blir verkligen stressad. Och på det så ska jag jobba lördag också. Men det är väl bara att ta en dag i taget så kanske allt löser sig.
Att jogga e jävla skönt då, när man är stressad. Man koncentrerar sig bara på en sak - att klara av sträckan. Det är egentligen det enda jag verkligen kan koncentrera mig på, Engelska kursen jag går funkar inte... men jag ska klara av den också. Tänka att det är som en sträcka i springspåret som man måste klara.
Heltidsjobb är en sån där grej som har ploppat upp i mitt huvud också.. börja jobba heltid efter sommaren kanske (om det finns) och sen flytta hemifrån. Känns som en skön idé faktiskt.
Hemsidan är jätte snart uppe. Har publicerat den men tydligen så ska det ett tag till! Spännande va!
Sidan heter iaf www.Daniellaoljan.se (!!) så ni kan ju kika in då och då för att se om den kommit upp :))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0