stress

jag känner inte igen mig själv, det är en läskig känsla att känna.
jag är så urstressad att jag inte längre gör dem saker jag ska göra. all stress puttar bort allt, känns som den där känslan "jag skiter i det där" fast det inte är så jag vill. men det blir så ändå.
mitt hjärta slår i 100 hela tiden, jag är konstant hungrig och trött, orkar inte göra saker längre. det trycker i mitt bröst. tycker till och med att det är jobbigt att åka in till stan för att träffa en vän.. en snabbis bara. varför är det jobbigt? jo för jag tänker på alla de andra sakerna jag ska göra som jag inte gör för stressen ligger emellan.
hur tar man bort stressen då? jag har försökt lägga ner allt på ett papper och stryka för när jag gjort klart en grej men det fungerara inte. kan fan inte ens gå ut med hundarna utan att stressa! stackars dem
jag har glömt bort allt jag ska göra idag, fast det står på pappret så glömmer jag. men jag sover inte dåligt, tvärt om - skulle kunna sova hela dagen
har jag näringsbrist kanske???
jag är så rädd för att bryta ihop, jag gör inte sånt. jag kämpar alltid men jag känner mig för svag för det nu. vet inte vad som kommer att hända
har ni vart med om samma sak?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men da danni, inte bra det har :( Det ar bra iaf att du ar uppmarksam pa hur du kanner. Varfor tror du att du ar sa stressad for? Forsok och se pa listan och tank "hur mycket av det har behover jag egentligen oroa mig/stressa mig for?"



Detkanske inte ar sa mycket som du tror. men jag forstar hur du menar, det ar jobbigt nar man kanner sig sa pass stressad. mar du battre om du kanske tranar ? ta ut dig pa gymmet typ?



Jag kmr om en vecka och da ska vi minsann ses, sa da far du inte stessa! :p kram pa dig!

2011-03-07 @ 11:26:39
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Nattie

Jag känner lite likadant just nu. Det är mkt för mig med både skola, körkortet, hundklubben, hundträningen, min egen träning...men man får helt enkelt ta en sak i taget så brukar stressen sjunka och man mår bättre :) Kram

2011-03-08 @ 08:00:00
URL: http://cavaliertok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0